Millised on teie tagastustingimused?

Anname endast parima, et veebilehe kaudu saada toodetest võimalikult täpne ettekujutus ja pilt. Suurused sobivad tavaliselt korraga, kui järgite meie suuruse soovitusi. Vahel aga ei vasta toode ootustele, mistõttu saad ostust loobuda ka siis, kui oled tooted juba kätte saanud.



Kasutusjuhised


1. Pange tooted tagasi originaalpakendisse, nagu need kättesaamisel olid. Nööpidega kortsus T-särk ei ole müügikõlbulik ning põhjustab logistilistel ja praktilistel põhjustel lisakulusid.

2. Kaasa saadud tellimuse kinnitus ja tagastusvorm, kuhu kirjutad oma konto numbri ja tagastamise põhjuse. Kui olete tellinud Walleyga, saate kas tasuda arve ja teatada meile oma kontonumbri või lisada arve tagastamisele, sel juhul saate pärast tagastamise töötlemist oma meilile uuendatud arve.

3. Saate paki tagastada kas Matkahuolto kaudu või posti teel, valige järgmiste võimaluste hulgast:

1. Viige pakk postkontorisse ja öelge Jerone Group Oy-le, et tegemist on kliendi tagastamisega. Kliendi tagastamise lepingu ID on 629649

2. Kui kasutad tagastamiseks posti pakiautomaati, järgi ekraanil kuvatavaid tagastusjuhiseid.

3. Viige pakk Matkahuoltosse ja öelge Jeronele, et see on kliendi tagastamine. Kliendi tagastamise lepingu ID on 9552867

4. Kui kasutate tagastamiseks Posti Matkahuolto pakiautomaati, saate tagastuskoodi abil taotleda automaati tagastamiseks aktiveerimiskoodi Matkahuolto kodulehel.

Posti / Matkahuolto võtab paki transpordiks ja esitab selle eest Jerone'ile arve, seega ei pea tagastamise eest postikulu maksma
MÄRGE! Võtke klienditagastuse kviitung. Kaotatud toodete hinna hüvitame vaid kviitungi vastu, millega saad tõendada, et toimetasid tooted postkontorisse.

MÄRGE! Juhiste järgimisel on tagastamine tasuta. Me ei hüvita tagastuskulusid, kui tagastamine ei toimu Itella ettemakstud klienditagastuse abil. Kui tagastatav toode on defektne (kahjustatud, kasutatud), ei ole Jerone kohustatud tagastama kogu tagastamise hinda. Kui tagastatud tooted ei ole kliendist põhjustatud põhjustel edasimüügikõlblikus korras, siis jätame osa müügihinnast kompensatsiooniks kinni.

Eripakkumistes nagu Osta 3, maksa 2, pakkumine aegub, kui osa tooteid tagastatakse. Kui tagastate ühe kolmest tootest, maksate kahe allesjäänud toote eest täishinna. Kui tellimuses kasutati allahindlust protsentuaalselt, arvestatakse tagastatava toote raha tagastamisel protsentuaalne allahindlus, mille puhul ei ole raha tagasimakse võrdne toote allahindluseta hinnaga.