Veebipoe tarnetingimused


Kehtib alates 21.04.2017. Tellides nõustute tingimustega.

Üldine teave veebipoe kohta
Veebipoe tooteid müüb Jerone firma ID: 2381931-.8. Müüme tooteid täisealistele isikutele Soomes. Toodete hinnad sisaldavad käibemaksu. Jätame endale õiguse hindu ja postikulu muuta.

Tellimine
Tooted tellitakse üldjuhul veebist Jerone.fi kaudu Ostukorvi kaudu. Enne toodete tellimist tuleb kasutajana sisse logida ning tellimuse vormistamisel täita registreerimisvorm ehk oma nimi, kontakt- ja arveldusandmed.

Kõik tellimused kinnitatakse meili teel, kus on kirjas tellimuse hind, saatekulu ja tellitud tooted. Tellimuse kinnituse saamiseks tuleb tellimuse vormistamisel esitada e-posti aadress. Klient kohustub järgima iga tellimuse juures kehtivaid tarnetingimusi.

Tellimuse kinnitus
Tellimuse kinnituse saadame e-mailile, kus on vajadusel näha:
• tellimuse number
• arve lõppsumma
• tellitud tooted
• makseviis
Tellimuse sisu saate kontrollida ka meie veebisaidi kasutajakonto kaudu.

Tarne aeg
Postitame tooted igal tööpäeval, seega on kogu toodete tarneaeg vaid 1-2 päeva.

Tarneviis ja kohaletoimetamise kulud
Üle 60€ postipaki valimisel on kohaletoimetamise kulud tasuta, muul juhul 4,90€. Ekspresspaketi hind on 9,90 €. Tellimused toimetame kohale pakina, ekspresspakina, Posti Parkettautomaati või väikepakina. Pakke saab jälgida jälgimisnumbriga. Täpsemat infot Posti pakivõimaluste, maksete ja transpordiviiside kohta leiate Posti kodulehelt.

Tellimuse saate ka meie laost järgi tulla.

Tagastamistingimused
Kliendil on 30-päevane tagastusõigus. Tagastamisõigus kehtib ainult originaalpakendis kasutamata ja müügikõlbulikele toodetele. Lisage tagastusega hoolikalt täidetud tagastusvorm. Kliendi enda vastutus tagastamiskulude eest on 4,90 € , kuid tootmisveast või tarnijast tingitud põhjustel 0 €. Kui tellisite arvega, lisage see summa arve lõppsummale.

Tagastamisel tuleb kasutada postkontori või Matkahuolto ettemakstud kliendi tagastusteenust - muudest tarneviisidest tekkinud tagastamiskulusid me kliendile ei hüvita! Me ei aktsepteeri tagastusi, mis on saadetud rohkem kui 30 päeva pärast kohaletoimetamist. Kui tagastamine on kinnitatud, kantakse raha pärast tagastamise saamist ja töötlemist otse teie kontole või kantakse tooted teie arvele.

Ärge unustage võtta kliendi tagastamise kohta kviitungit. Kaotatud toodete hinna hüvitame vaid kviitungi vastu, millega saad tõendada, et toimetasid tooted postkontorisse.

Saatja aadress
Jerone
Sulapuronkatu 1 P 10
33700 Tampere

Probleemolukorrad transpordis ja seoses defektsete toodetega
Kui toode on transpordi käigus kaotsi läinud, kahjustatud või kliendile on üle antud vale toode, peab klient veast koheselt teatama, kasutades siinset kontaktivormi või helistades klienditeeninduse numbrile 0408280202.

Ebaõigest kohaletoimetamisest või defektsest tootest tuleb teavitada 30 päeva jooksul alates toote kättesaamisest. Kui pakend on postis kahjustatud, tuleb toode viivitamatult postitada.

Muuda
Jätame endale õiguse muuta oma tarnetingimusi. Enne tellimuse vormistamist peab klient tutvuma igal ajahetkel kehtivate tarnetingimustega.

Jerone käsitleb kõiki kliendiandmeid täiesti konfidentsiaalselt.

Jätame endale õiguse muuta hinda, samuti õiguse kliendikonto sulgeda ning tehinguid ilma põhjuseta tühistada või lõpetada. Tehingu tühistamine või tagastamine ei põhjusta aga tarbijale kunagi rahalisi kulutusi, kui on täidetud Soome tarbijakaitseseaduse tingimused. Kahjustuste korral jätame endale õiguse hüvitada toodetele maksimaalselt täishinna koos saatmiskuludega, kuid hea klienditeenindusena võime tagastada rohkem.

Kui te ei saa oma tellimusele ise postkontorisse järele tulla, saate allkirjastada volikirja usaldusväärse isiku jaoks, kes saab teie paki isikut tõendava dokumendiga postkontorisse järele tulla. Kui teavitate meie klienditeenindust, saame ka paki kättesaamise aega pikendada, et teil oleks aega oma pakile järele tulla.
Järele võtmata saadetiste eest võtame transporditasu 14,90 €.

Tootepiltidel võib esineda kergeid toonivigu.

Eripakkumistes nagu Osta 3, maksa 2, pakkumine aegub, kui osa tooteid tagastatakse. Kui tagastate ühe kolmest tootest, maksate kahe allesjäänud toote eest täishinna. Kuritarvituste vältimiseks jätame endale õiguse nõuda kliendilt tagastatava summa ulatuses postikulu, kui tellimuse väärtus ületas algselt tasuta saatmise piiri, kuid kliendile jäävate toodete väärtus jääb allapoole. tasuta postikulu piirang. Kui tellimuses kasutati allahindlust protsentuaalselt, arvestatakse tagastatava toote raha tagastamisel protsentuaalne allahindlus, mille puhul ei ole raha tagasimakse võrdne toote allahindluseta hinnaga.