Kodumaine veebipood. Tarneaeg 1 päev.

Kasutajatugi

Küsimus 1. Kaotasin tagastusvormi – mis nüüd saab?


Pärast sisselogimist saab tagastusvormi välja printida vahekaardilt Tagastusvorm.

Ilma tagastusvormita tooteid tagastada ei saa.

See tagastusaadress on ettemakstud, seega ei pea te toodete tagastamisel postikulu maksma. Jätate paki lihtsalt lähimasse postkontorisse ja teatage meie tagastuskood, mille leiate tagastusvormilt või küsides meie klienditeeninduselt.

Kui vajate tagastamise kohta lisateavet, võtke ühendust meie klienditeenindusega.

Küsimus 2. Minu suurus on otsitavast tootest otsas – kas neid tuleb rohkem?


Saame iga päev arvukalt lisataotlusi lõpetatud toodete kohta. Vastavalt meie kliendilubadusele "Stand out of the crowd" tellime ainult üksikuid tooteid piiratud koguses. Seega me reeglina vanu tooteid ei täienda, vaid keskendume igapäevastele uudistele.

Küll aga on võimalik tellida oma e-mailile teade soovitud toodete kohta, kui toode ühel või teisel põhjusel taas soovitud suuruses müügile jõuab. Soovitud toote suuruseteate saate tellida tootelehe allosas oleva funktsiooni abil.

3. küsimus. Kas olete mu tagastusraha kätte saanud?


Postiga kulub klientide tagastamiseks 2 kuni 14 päeva, mis loomulikult mõjutab tagastamise menetlemise aega. Pärast meieni jõudmist käsitletakse tagastusi üldjuhul kohe, kuid hiljemalt nädala jooksul. See eeldab, et tagastusvorm on õigesti täidetud.

Kui teile meenus alles pärast tagastuse saatmist, et unustasite kõik ankeedi osad täita, saate puuduoleva teabe saata kontaktivormi kaudu.

Kui tellisite Walleyga ja pole arvet veel tasunud, siis võtame tooted arvelt maha ja te ei pea oma konto numbrit sisestama.

Küsimus 4. Soovin ühendust võtta Jerone'iga – kuidas seda teha?



Kas saatke meile kiri klienditeenindusele (at) jerone.fi, helistage meile +358408280202 või jätke sõnum kontaktivormi kaudu! Kui teie asi pole kiireloomuline ega puuduta tellimusi ega tagastamist, võite saata meile sõnumi Instagrami @jerone_official või Facebook Messengeri vahendusel.