Kodumaine veebipood. Tarneaeg 1 päev.

KKK

MIS ON MAKSE VÕIMALUSED?

Maksta saab Walley arve/osalise maksega, PayPali, Apple Pay, Google Pay, MobilePay, Pivo, Siirro ja Paytraili või VivaWalleti kaudu internetipanga mandaatidega. Täpsema info makseviiside kohta leiad siit .


MILLISED TARNEMEETODID JERONE PAKUB?

Tavaline postipakk, pakiautomaat, Matkahuolto pakk ja posti Express pakk.


KUI SUUR ON KOHALETATASU?

Postipakkidega on kohaletoimetamistasu üle 60€ tellimustele tasuta. Väikeste tellimuste puhul on kohaletoimetamise tasu 4,90 €. Kodutransport maksab 9,90 €.


KUI PIKA ON TARNEAEG?

Tavaline tarneaeg on 1-2 tööpäeva.


KAS SAATE VÄLJASPOOL SOOMET?

Jah me teeme. Valige oma asukoht lehe ülaosast.


KUST SAAN OMA PAKENDI VÄLJA TULEDA?

Jälgimiskoodi või teie linnale lähima postkontori või teie valitud kontori saabumise teatega. Kaasa võtta fotoga isikut tõendav dokument. Pakiautomaati tehtud tellimus tuuakse teie poolt valitud automaadist kätte, kui see pole täis.


MIKS MINU SUURUS EI OLE SAADAVAL?

Kui te oma suurust ei leia, on see läbi müüdud. Meil on hooajalised kaubad ja üldreeglina me sama suurust juurde ei osta, kui see otsa saab. Laokogused hoiame meelega madalal ning kindlas suuruses tükke pole tavaliselt palju saadaval, et meie valiku ainulaadsus ja individuaalsus ei kannataks. Täidame oma klientide soovi, et nad saaksid usaldada, et saavad meie riietesse ainulaadselt riietuda.


KUIDAS MA TEAN, MIS SUURUSE TELLIDA PEAKSIN?

Enamiku tootekirjelduste juures on juhised õige suuruse leidmiseks, kuid kui soovid suuruse õigsuses veenduda, saad saata selle kohta meili siit , küsida nõu meie veebitoest või helistada meie klienditeenindusse. Kui märgite oma pikkuse ja kaalu, on meil lihtsam teile õige suuruse leidmisel nõu anda.


KAS JERONEL ON TEGELIK POOD?

Praegu ei. Tooteid saad osta veebipoest ja järeletulemise laost.


KAS SAAB TOODETE VÄLJA VÄLJA TULLA VÕI KORRALDAMA?

Jah, sa saad. Võite esitada tellimuse ette või märkida huvitavad tooted ja siis tulla need meie Tampere lattu korraldama. Juhised kohale jõudmiseks leiad siit .


SOOVIN TOOTE MÕÕDUD?

Kui soovite toodetele täpsemaid mõõte või suuruse juhiseid, võtke meiega ühendust kas live chati kaudu, helistage meie klienditeenindusse või saatke kiri siia


KEHTIVAD SOODUSTUSED JA ALLAHINDLUSED

Jooksvad võistlused, kampaaniad ja sooduskoodid leiad meid jälgides sotsiaalmeedias Facebookis ja Instagramis.


MIS JUHTUB, KUI MA PAKTI EI TÕI?

Püüdke meid ette teavitada, kui te ei saa pakile järele tulla. Seejärel saadetakse see tagasi meie lattu. Pärast kättetoimetamata tellimust võidakse teile kohaletoimetamise keeld saada. Järelmaksu tellimuste puhul, millele järele ei tule, võtame osa postikulust, s.o 14,90 €.


KAS TOODETEL ON TAGASTUSÕIGUS?

Toodetel on 30-päevane tagastusõigus vastavalt Kaugmüügi seadusele alates tellimuse kättesaamisest. Tooted peavad olema kasutamata, hinnasiltidega paigas ja omas pakendis. Saate kohandada, kuid mitte kasutada. Tagastamisõigus ei kehti hügieenilistel põhjustel aluspesule, kosmeetikale ega kõrvarõngastele. Omaosaluse kliendilt võtame tagastuse eest 4,90 €.


KUIDAS OMA TELLIMUST TAGASTAN?

Täitke hoolikalt tellimusega kaasas olnud tagastusvorm. Pärast seda viige pakk postkontorisse ja teavitage Jeronet, et pakk on kliendi tagastamine. Tagastamine on teile siis tasuta. Täpsemad tagastusjuhised leiate siit .


OLEN TELLI ARVEGA, KUIDAS TOIMIB TAGASTAMINE?

Kui tagastate kogu tellimuse, maksate ainult tagastustasu 4,90 € pluss kõik arveldustasud. Kui tagastate mõne toote, saate kas tagastatud toodete väärtuse ise arvelt maha arvata või oodata, kuni tagastamise menetletakse, sel juhul saate oma meilile uue, uuendatud arve. Me ei krediteeri raha kontole, välja arvatud juhul, kui olete arve tasumiseks juba kogunud.


KAS SAAN ARVE TÄHTAJAPÄEVA MUUTA VÕI ARVE JÄRELMAKSEKS?

Tähtaja ja osalise maksega seotud küsimustes soovitame pöörduda otse Walley klienditeenindusse.


KAS SAAN MÜÜGITOOTED TAGASTADA?

Jah, saab, kui nad muidu tagastustingimustele vastavad.


KUI KIIRESTI SAAN MA TAGASTUSE EEST RAHA TAGASI?

Reeglina käsitletakse tagastusi koheselt, kuid mitte hiljem kui nädala jooksul pärast tagastamise meieni jõudmist. See eeldab, et tagastusega peab olema kaasas kontonumber. Pidage meeles, et Postil kulub klientide tagastamiseks 2 kuni 14 päeva.


MILLINE SUMMA MINU KONTOLE TAGASI MAKSUTAKSE?

Kui tagastasite kogu tellimuse kõik tooted, siis tasutakse teie kontole tellimuse kinnitusel näidatud lõppsumma, millest on maha arvatud tagastustasu 4,90 €. Kui tagastasite ainult osa oma tellimusest, hüvitatakse tagastatud toodete väärtus, millest on maha arvatud saatmiskulud ning kõik arvete/tagastustasu ja tagastamiskulud. Sooduskoodiga tehtud tellimuste puhul tagastame toodete tegeliku väärtuse.


KAS SAAB TOOTEID VAHETA?

Vahetuse saate teha andes meile eelnevalt teada, millist toodet või suurust soovite vahetada ja me broneerime teile tooted eelnevalt. Vahetussoovi saad panna ka tagastusankeedi vahetusveergu ja kui suurus leitakse, saadame selle Sulle.


KUI TIHTI SAATE UUDISED?

Iga päev tulevad müügile uued kaubad! Kuna kiiremad saavad kõige populaarsemad suurused, tasub uudiseid sageli jälgida.


MA OLEN UNUSTANUD OMA KASUTAJAID/PAROOLI – KUST SAAB UUE?

Teie e-posti aadress, millega registreerusite, on teie kasutajanimi. Uue parooli saate tellida vajutades ülaosas nuppu "Logi sisse / Registreeru" ja seejärel "Unustasite parooli?" - tekst.


KAS SAAB TELLIDA TELEFONI VÕI MEILISEGA?

Jah, sa saad. Sel juhul toimivad aga makseviisidena vaid sularahas kassa ja arve.